Nagyobb elektromos hatótávval támad a felfrissített hibrid Porsche Cayenne
A német gyártó népszerű divatterepjárója az eddiginél nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
A német gyártó népszerű divatterepjárója az eddiginél nagyobb kapacitású akkumulátort kapott.
Az újdonság 412 lóerővel erősebb az alap Cayenne Turbónál.
A zuffenhauseni céget a legtöbb riválisától eltérően relatíve kis mértékben vetette vissza a világjárvány.
A Cayenne Turbo közel 1 000 lóerős példányát a német autópályán fogták vallatóra.
A manuális váltóval stopper szerint kicsit lassabb a német sportkocsi, de nagyobb élvezetet nyújthat a vezetése.
Megérkezett a Cayenne kistestvérének legerősebb, legsportosabb kivitele, melybe egy 2,9 literes biturbó motor került.
Teljes neve - Porsche Cayenne Coupé Turbo S E-Hybrid - kétségkívül nem olyan lendületes, mint a kategória eddigi királyának, a Lamborghini Urusnak, viszont erősebb, mint az olaszok benzinbikája, és csak 3,7 litert fogyaszt. Ugyanis kicsit elektromos is, amelyet számos ország honorál majd valamilyen formában. Mi ez, ha nem a tökéletes jobbegyenes, nemcsak az olasz konkurensnek, hanem az egész, világmentő zöld hullámnak is.
A Cayenne most debütált csúcsmodellje még a Lamborghini Urusnál is nagyobb teljesítményt ad le.
A felvétel tanúsága szerint az Audi Q8, a BMW X6 és a Mercedes GLE Coupé riválisa abszolút nem szenved erőhiányban.
A férfi azt állította, hogy az új Porsche Panamera Sport Turismóját a megrendelt opciók nélkül szállították.
Most éppen egy Bentley a világ leggyorsabb SUV-ja, de hamarosan változhat a helyzet. Értelmet persze nem érdemes keresni a minél nagyobb végsebesség hajszolásában.
Ez a modell jelentheti az arany középutat a német gyártó új SUV-kupé termékcsaládjában.
A zuffenhauseni gyártó leleplezte az Audi Q8, a BMW X6 és a Mercedes GLE Coupé riválisának szánt legújabb modelljét.
Eddig ezt, csak megkülönböztető jelzést használó autóktól láttuk, de úgy tűnik valakinek megtetszett.
Teljesen biztos, hogy az ikonikus sportkocsi alternatív hajtáslánccal is elérhető lesz, de erre néhány évet még várnunk kell.
Elég tisztességes tempóra képes a friss Cayenne.
A Párizsi Autószalonon debütált a 2 literes alapmotorral szerelt új Macan, ami a gyártó legolcsóbb SUV-ja.
Közel 100 lóerős erősítőkúrán esett át a zuffenhauseni gyártó nagyobb SUV modellje.